tirsdag, november 15

Tromsø




I Plutselig ble det stille herfra gitt..rart det der! Det er hektiske tider på jobb om dagen nå som vi går jula i møte. Vi har ikke kommet så mye lenger her hjemme med gjesterom prosjektet, men tenkte at jeg kunne vise dere noen bilder fra den fine nye butikken vår i Tromsø. Vi har vært en stor gjeng der oppe i helgen under åpningen og butikken ble superfin!! Anne Black, Kähler, Designletters og masse, masse fint. Kanskje kommer det noen flere bilder etterhvert også!

Nå er det pledd + sofa resten av kvelden. Titter snart innom igjen. Håper du har det fint der du er.

:) IfraLahell 

12 kommentarer:

Rarerina sa...

jippi, var en sratur innom på lørdag og trivdes. ønsker meg julegaver derfra ja! Endelig en bra duppedingsbutikk i byen. Takk ting. Jeg liker ting. Og tang.

gult hus i svingen sa...

Flott butikk i Tromsø:) Unner folk der oppe en Tingbutikk:)

klem Trine:)

Guro sa...

Herlige butikken! Var innom på lørdag, og poden var fra seg av begeistring for kanapèene med marshmallows og seigmenn, også fikk han til og med ballong! Jeg måtte ta turen tilbake på mandag for å se meg rundt i fred og ro. Er så glad for at denne butikken har kommet til Tromsø Ü

linn sa...

kjekk jobb du har altså!
syntes det kunne opna ein Ting butikk her i mitt område ;)

håpar dagen er fin

-klem

Fargebarn sa...

Kjempemye fint. Jeg elsker Ting!

Signe sa...

Oi her va det masse fint!
Det skal æ jammen husk om æ skal tell Tromsø :)

Finfin helg til dæ!
Signe

Bjørkely sa...

hei hei!
wow så fin butikk! Æ skal helt klart innom den neste gang æ e i Tromsø :)

StephieB sa...

Wish I could visit! Stephie x

Sjabbig men chic sa...

Så många härliga bilder. Hela bloggen är som godis:)

Ha det fint!
Lisa

sa...

Så fin blogg du har! Er glad jeg ramlet innom hos deg :D Legger meg til som følger! Var forresten innom Ting i Bergen i går :)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials