søndag, juli 19

Ukas Interiørblogg


Foto: Kvirrevitt
I den store  jungelen av interiør blogger tenkte jeg at det kunne være gøy å vie litt ekstra oppmerksomhet til den bloggen som har inspirert meg mest i løpet av ukas gang. Den som blir den første og som dermed får åpne ballet er..... *trommevirvel*

Grafisk og ren bloggprofil, med morsomme innslag av gjør det selv. Elsker stilen hennes og gleder meg til å- forhåpentligvis- få se mer av hjemmet hennes etterhvert. Hun har i løpet av uka presentert nye puter og ny lampeskjerm og har mange morsomme prosjekter å vise frem.  Inspirert av Kvirrevitt har jeg hentet opp gamle lysestaker og lampeskjermer fra kjelleren og gitt de et strøk med lakk. Nå er de gode som gull. Takk for all inspirasjon du har gitt meg, gleder meg til å følge deg videre!



9 kommentarer:

Vibeke sa...

Liker veldig godt kvirrevitt jeg også, flott at du "reklamerer"!

Koppen jeg hadde i innlegget har jeg kjøpt på Fretex på Åssiden i Drammen, de pleier å ha masse "godis" så du burde ta deg en tur innom dem en gang du er i nærheten :)

Bo med Lena sa...

Helt enig! Der finner jeg også masse inspirason.

Ønsker deg en god søndag. Her er det "daffe-dag" :)

Bente sa...

Hei! :) Helt enig i at Kvirrevitt er en fin og inspirerende blogg!
Jeg fant bloggen din via Alvorada, tror jeg. Etter tre uker på ferie borte fra Blogglandia var det hyggelig å oppdage en ny blogg da jeg kom hjem! Har scrollet gjennom mye av bloggen din i dag, og her er det også jammen mye fint og inspirerende! Liker stilen din, og linker deg fra min blogg; Håper det er greit! Gleder meg til å følge bloggen din videre! :):):)

mi-rachel sa...

så enig.
galfin blogg-og kreativ!
me like.

Kvirrevitt sa...

Kjære, fantastiske IfraLahell! Tusen hjertlig takk for ros! Nå ble jeg kjempeglad!!!:) Det er veldig moro at du blir inspirert – og det blir jeg av innleggene dine også! Jeg er innom deg hver gang jeg er på, og det med god grunn! Gleder meg til å se lysestaker og lampeskjermer i nye drakter. Igjen – tuuusen takk, thjohooo!:D

Og PS: HJERTLIG takk til dere som har kommentert her også:)

Klem Kvirrevitt:)

Noralill sa...

Takk for tipset! Alltid kjekt å oppdage "nye" bloggar...og spes dei med slike gode tips og idear.

Ha ein fin kveld vidare.

ralfefarfars paradis sa...

Ja jeg husker bloggen hennes, veldig fin- og et helt herlig navn! Så koselig ide du har her med ukens blogg! Artig de lampene ja! Har ikke så mye som egner seg til fornying på det området, men veldig artig å se hva andre finner på!!
Ha en fin dag;)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials